مصاحبه آرشیو خبر ها
خودم را بازیکن یوونتوس می دانستم

خودم را بازیکن یوونتوس می دانستم

اکسل ویتسل اعتراف می کند که روز آخر نقل و انتقالات خود را در یوونتوس دیده است، اما امید پیوستن به یوونتوس در سال آینده را از دست نداده است.

 

گزارش شده است که ویتسل 13 ساعت در تورین منتظر بود اما انتقال وعده داده شده ی او در دقیقه ی آخر لغو شد، حالا ویتسل می گوید تحمل این وضعیت برای او بسیار دشوار بوده است، او به خبرگزاری آر ― تی ― بی ― افِ بلژیک گفت:

 

هضمش واقعا سخت است. من هنوز هم از یوونتوس ممنون هستم چرا که آنها تا اخر هرکاری که می شد برای من کردند. شرم آور است که زنیت پیشنهاد 25 میلیون یورویی را در حالیکه تنها 1 سال از قرارداد من باقی مانده بود قبول نکرد. من ناراحت بودم چرا که تست های پزشکی را پشت سر گذاشته بودم و در ذهنم خود را بازیکن یوونتوس تصور می کردم، اما این اتفاق نیفتاد.

 

او ادامه داد:

 

این چیزهایی است که در فوتبال اتفاق می افتد، من احساس افسردگی نخواهم کرد، زندگی همین است. سرنوشت من این بود که در یوونتوس بازی کنم، اما نه هنوز. باید دید سال بعد چه اتفاقی می افتد.

 

آیا او از الان برای پیوستن به یوونتوس در سال آینده توافق کرده است؟ ویتسل لبخندزنان گفت:

 

نه، هنوز نه. من قراردادی دارم که باید به آن احترام بگذارم و وقتی به آنجا (روسیه) برگشتم باید تمرکز کنم. وقتی که قراردادم تمام شد، خواهیم دید که آینده ی من کجا خواهد بود، اما شاید بله (به یوونتوس بروم) .

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: